Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну: Важливо: всі витрати, пов'язані із поверненням/обміном товару, придбаного в інтернет магазині, несе покупець. Від дати покупки протягом 14 дня приймаємо на повернення або обмін у рамках гарантійних зобов'язань із збереженим товарним виглядом без видимих фізичних пошкоджень та зі збереженням усіх наклейок (обов'язкова умова, має бути збережена, неушкоджена та не відірвана гарантійна пломба, без неї не ідентифікується товар та не приймається на повернення). Зберігати накладну на товар або товарно-транспортну накладну. Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включно
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.